.
پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ایمیل سازمانی

نرم افزار ایمیل سازمانی چاپار از سال 1389 در حال توسعه با گام هایی مستمر بوده است. این نرم افزار در حال حاضر طیف وسیعی از قابلیت های مختلف را به یک مشتری ارایه می دهد. از جمله مهمترین قابلیت های این نرم افزار  می توان به، انواع فرم های ثبت نام با ساختار های قابل سفارشی سازی، فرم های بازگردانی کلمه عبور با متد های استاندرد و امن، ورود دو مرحله ای با توکن و یا پیامک، دیواره آتش لایه نرم افزار (WAF) یکپارچه شده با سامانه، قابلیت مدیریت سلسله مراتبی به منظور ایجاد دسترسی با ساختار های مختلف از جهت سطح و نوع دسترسی، امکان ایجاد صفحات مختلف دسترسی با دامنه های سرویس دهنده با آدرس و ظاهر گرافیکی مختلف در یک سرور، امکان ایجاد ساختار ماژولار و گسترده سازی سرورها حسب وظایف مختلف ( کلاسترینگ افقی)، ماژول های تهیه نسخه پشتیبان در لایه نرم افزار به صورت differential  و یا incremental  برای یک کاربر و یا جمعی از کاربران، امکان ارسال ایمیل گروهی با رعایت ساختار یک نسخه از اطلاعات در کل سرویس دهنده ( و نه به تعداد افراد) اشاره کرد.

 در نسخه 3 نرم افزار چاپار که در سال 99 ارایه شده است از جهت معماری تغییرات متعددی ایجاد شده است که می تواند در گام های بعد، یکپارچه سازی با ساختارهای نوین تکنولوژی بخصوص یکپارچگی با ساختارهای مبتنی برContainer ها را نوید دهد.

در حال حاضر نرم افزار ایمیل سازمانی چاپار تنها نرم افزار دارای گواهی تست امنیتی در سطح کشور است که سالانه بیش از 5 بار در مشتریان مختلف نیز تست امنیتی می گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

پیوندها
تماس با ما
تهران-سید خندان-خیابان دکترعلی شریعتی-کوچه موزه 
تلفن های شرکت: 

(021) 88513646-7    88537689    88511571
شماره مستقیم بخش فروش: 88512021

پست الکترونیکی: Sales@chmail.ir
فکس: 88513646 (021)
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مجموعه سرویس های چاپار می باشد.