.
صفحه ورود به کاربران
  ابعاد صفحه: 1080 * 1920
صفحه ایست که کاربران چاپار روزانه هنگام بازدید از ایمیل خود با آن سروکار دارند، لذا بهترین فرصت براى صاحبان کالا و خدمات است تا با استفاده از فضایى گسترده  و طرح هاى خلاقانه، پیام خود را به مخاطب منتقل نمایند. با توجه به سیاست مجموعه چاپار که در هر فضاى آگهى تنها یک صاحب آگهى حضور داشته باشد، فضایى تمام صفحه در اختیار قرار می گیرد که صاحب آگهى مى تواند هر آنچه تمایل دارد به مخاطب منتقل کند و نیازى به کلیک کردن و هدایت شدن به صفحه دیگر نیست.
صفحه داخلی پست الکترونیک
ابعاد صفحه: 600 * 160
درون صفحه پست الکترونیک اعضاء، فضایى عمودى در سمت چپ قرار گرفته است که به منظور رعایت حقوق کاربران چاپار، شلوغ نشدن صفحه ایمیل و همچنین ایجاد امکان استفاده بهتر توسط  صاحبان کالا و خدمات، کل این قسمت در اختیار تنها یک صاحب آگهى قرار مى گیرد. این آگهى به تعداد دفعات مشخصى در طول قرار دارد براى کاربران چاپار نمایش داده خواهد شد و در صورت وجود چند آگهى کننده صرفا با خروج و ورود مجدد کاربر تغییر مى نماید.
وبلاگ چاپار
مجموعه سرویس های چاپار در کنار پورتال اصلی و صفحه پست الکترونیک، وبلاگی را نیز راه اندازی کرده است که با قالبی خودمانی با کاربران خود در ارتباط است و چندی یکبار موضوعات مرتبط ازجمله اطلاع رسانی در خصوص قابلیت های جدید چاپار، نحوه کار با سرویس ها و اپلیکیشن های چاپار را منتشر میکند و کاربران نظرات و پیشنهادات خود را بصورت بسیار فعالانه در بخش کامنت ها در میان می گذارند. لوگو و یا تبلیغ صاحبان کالا و خدمات میتواند در کادری مشابه تصویر زیر به نمایش گذاشته شود.
ایمیل خوش آمدگویی چاپار
پس از ثبت نام کاربران در ایمیل چاپار، همواره یک ایمیل خوش آمدگویى براى آنها ارسال میشود واین ایمیل امکانى را ایجاد میکند که لوگو و یا تبلیغ مربوط به صاحبان کالا و خدمات در کادرى در کنار آن قرار گیرد. با توجه به تعداد ثبت نام 1000 کاربر روزانه، ظرفیت مناسبى براى اطلاع رسانى و تبلیغات در این بخش وجود دارد.
زیر نویس کلیه ایمیل های ارسالی با چاپار
با توجه به تعداد کاربران چاپار و ایمیل های فعال، روزانه بصورت متوسط کاربران حدود 300 هزار ایمیل از طریق چاپار ارسال می کنند که می توان با استفاد از این ظرفیت، تبلیغ صاحبان کالا و خدمات  را در کادری در انتهای تمامی ایمیل های خروجی قرار داد و بدین صورت افرادی که حتی کاربر چاپار نیز نیستند با دریافت ایمیل های مذکور، تبلیغات آگهی دهنده را مشاهده خواهند کرد.
صفحه اول مشتریان سازمانی
با توجه به طیف وسیع مشتریان سازمانی  در مناطق مختلف کشور یکی از فرصت های تبلیغاتی برای صاحبان کالا و خدمات، استفاده از بسترهای سرویس های سازمانی چاپار است. البته قابل توجه است که پس از درخواست صاحبان کالا و خدمات مذاکرات مربوطه با مشتریان انجام خواهد شد و در صورت توافق و رضایت،  براساس  میزان تخفیفی که در ارائه سرویس جدید و یا بروزرسانی برای آنها اعمال شود، لوگو و یا تبلیغ مورد در خواست صاحبان کالا و خدمات  در صفحه ورود کاربران آنها قرار خواهد گرفت. از جمله مشتریان چاپار می توان به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواپیمایی جمهوری اسلامی، شهرداری تهران، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، شرکت مخابرات ایران،شورای عالی انقلاب فرهنگی،تامین اجتماعی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) و ... اشاره کرد.
ارسال ایمیل تبلیغ براى کلیه کاربران
کلیه کاربرانی که از سرویس ایمیل عمومی و رایگان در حال استفاده هستند، اکنون بالغ بر 1/5میلیون   نفر هستند که با محدودیت 3 بار در سال می توان یک ایمیل تبلیغاتی مبسوط را با محتوای دلخواه صاحبان کالا و خدمات ارسال نمود.
صفحه ورود یکبار نمایش
یکی از دیگر روش های تبلیغ در سرویس ایمیل چاپار، نمایش یک صفحه به کاربران در بازه های زمان های خاص پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور است ، در این روش این اطمینان حاصل میشود که کاربران حتما یک صفحه خاص را مشاهده می کنند ، البته این روش تنها برای کاربران تحت وب مناسب است و می تواند مکمل دیگر روش های تبلیغاتی باشد.
برگزاری کمپین ها و مسابقات مشترک
در این روش صاحبان کالا و خدمات به همراه مجموعه چاپار مسابقاتی را با ساختاری خاص و توافق شده برگزار می کنند. این مسابقات می تواند موضوعات مورد نظر دو طرف را در بر داشته باشد و صاحبان کالا و خدمات می توانند حسب سناریوهای مختلفی در این روش به صورت اسپانسر و یا ارایه دهنده جوایز حضور داشته باشند.
تهران-سید خندان-خیابان دکترعلی شریعتی-کوچه موزه 
تلفن های شرکت: 

(021) 88513646-7    88537689    88511571
شماره مستقیم بخش فروش: 88512021

پست الکترونیکی: Sales@chmail.ir
فکس: 88513646 (021)
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مجموعه سرویس های چاپار می باشد.